25-7 Best-Schijndel-Schiphol-Londen-Calgary - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Mijke, Patrick Lotte & Tess Aerts - WaarBenJij.nu 25-7 Best-Schijndel-Schiphol-Londen-Calgary - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Mijke, Patrick Lotte & Tess Aerts - WaarBenJij.nu

25-7 Best-Schijndel-Schiphol-Londen-Calgary

Door: Mijke & Patrick

Blijf op de hoogte en volg Mijke, Patrick Lotte & Tess

25 Juli 2016 | Nederland, Schiphol

Vanochtend ging om 6.30 uur de wekker. Niet dat we nog niet wakker waren, want Patrick had geëxperimenteerd met de slaapkamerlamp en een timer. Die werkt dus. Zondag hadden we alles al klaar gemaakt, dus vanochtend hadden we het redelijk rustig. Nog even verse broodjes gehaald bij de bakker en worstenbrood voor onderweg, Rakker nog even uitgelegd hoe het kattenluik werkt en we konden op weg naar onze eerste van drie tussenstops.
Om 9.32 uur stonden we voor de deur bij De Wit in Schijndel. Vorige week hadden we nieuwe bergschoenen gekocht voor Mijke en Patrick. Gisterenavond wilden we deze nog even inspuiten om ze nog beter te beschermen tegen de regen. Mijke wilde toch echt nog een keer passen, wat bleek…..ze waren te klein, tenen teveel bekneld. Oude bergschoenen erbij en ja, die blijken een halve maat groter te zijn. Gelukkig is De Wit ook op maandag al om 9.30 uur openen, we hebben ze nog snel om kunnen ruilen voor een maatje groter. Buiten op de parkeerplaats de schoenen meteen ingespoten en op weg naar Schiphol, tussenstop 2.

Ruim voor 12.00 uur zijn we op de luchthaven. Als we aankomen staat onze contactpersoon van de Parkeerservice al klaar, even de bagage uit de auto, sleutel overhandigen en we kunnen de bagage gaan inleveren. We vliegen met British Airways, zijn meteen aan de beurt en kunnen ook meteen door de douane. Na het verkennen van waar onze gate is, zitten we nu op ons gemak in een lounge bij “Nemo”, de kinderen kunnen hier heerlijk spelen en experimenteren!
We vliegen pas om 16.20 naar Londen, dus zo eerst maar eens lekker wat gaan drinken. In Londen hebben we straks iets meer dan 2 uur een stop-over, dan door naar Calgary! We arriveren daar -lokale tijd- rond 20.30 uur en dan door naar het hotel (Sandman Hotel, om de hoek van het vliegveld (hopen dat we door de herrie heen slapen).

• 25 Juli 2016 - 15:12

George En Anneloes Jennen:

al een heel leuk eerste reis verslag van jullie vakantie dag.
    Fijn om te lezen dat jullie begin goed en snel verlopen is, een hele fijne vliegreis naar Canada en heel veel plezier met jullie camper.

groetjes Anneloes en George,opa en oma.

• 25 Juli 2016 - 20:47

Alwine En Andy:

Jaaaaaa jullie reis is begonnen!!! Wij vinden het heel leuk om mee te genieten van jullie verhalen!! Fijn dat de bergschoenen in orde zijn nu

• 25 Juli 2016 - 23:27

Theo En Jopie:

Fijn dat jullie onderweg zijn en dat jullie toch nog even die bergschoenen hebben kunnen ruilen, gelukkig zaten jullie ruim genoeg in de tijd. Goed dat rakker nu "geprogrammeerd" is t.a.v. het nieuwe kattenluik. We kunnen niets anders dan jullie nogmaals goede reis wensen en hopen en dat jullie er optimaal van kunnen genieten en wij van jullie verslagen