24/1 Paihia - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Mijke, Patrick Lotte & Tess Aerts - WaarBenJij.nu 24/1 Paihia - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Mijke, Patrick Lotte & Tess Aerts - WaarBenJij.nu

24/1 Paihia

Door: Mijke & Patrick

Blijf op de hoogte en volg Mijke, Patrick Lotte & Tess

24 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Paihia

Het is lekker weer, we staan op met de zon op de camper en een prachtig uitzicht op de bay! We doen het lekker rustig aan en rijden rond half elf richting het plaatsje Paihia zelf, waar we een korte wandeling maken naar een viewpoint. Het is een makkelijke wandeling, maar we moeten wel flink klimmen (vindt Patrick met Tess op zijn buik). Het uitzicht over een aantal bays is erg mooi! We lopen dezelfde weg terug en na in totaal een uur wandelen zijn we weer terug bij de camper. Terug op de campground eten we wat en gaan we voor de (hopelijk) laatste keer een wasmachine vullen. Later in de middag gaan Lotte en Patrick samen kayakken. Lotte vindt het erg gaaf om met papa op zo'n klein bootje het water op te gaan. Ook Patrick geniet erg van het "uitje" met z'n oudste dochter. Na een klein uurtje is Lotte het beu en is Patrick moe van het peddelen. 's Avonds eten we gebakken aardappeltjes, sla en een hamburger. Tess is de hele dag erg onrustig geweest en eigenlijk alleen tevreden als ze wordt getild. We hopen dat ze wel goed wil gaan slapen, wat gelukkig ook het geval blijkt te zijn. Lotte valt als een blok in slaap. Mijke en Patrick kunnen lekker buiten zitten kaarten tot ver na tien uur onder een prachtige sterrenhemel!

• 25 Januari 2011 - 11:03

Jopie En Theo:

Hoi, het is daar bij julllie echt de ultieme vakantiebeleving bij uitstek!!!!
    Lekker warm, beetje wandelen, beetje peddelen, in het water, kinderen tevreden, lekket eten, tot laat buiten zitten,,,,,,,wij dromen rustig verder !
    Groetjes, Theo en Jopie

P.S. zie ineens in m;n linkerooghoek nieuwe foto's van dieren voorbij komen, eerst kijken!

• 25 Januari 2011 - 11:12

Theo En Jopie:

Prachtige foto's, nou Lotte, wij vinden de schildpadden ook geweldig, wat zijn ze groot !!!!!
    De krokodil vind ik maar eng hoor, en wel gaaf om zo maar een olifant tegen te komen .
    Enne.. je kunt al goed foto,s maken horen, Groetjes, kus van opa Theo en oma Jopie