25/1 Paihia - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Mijke, Patrick Lotte & Tess Aerts - WaarBenJij.nu 25/1 Paihia - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Mijke, Patrick Lotte & Tess Aerts - WaarBenJij.nu

25/1 Paihia

Door: Mijke & Patrick

Blijf op de hoogte en volg Mijke, Patrick Lotte & Tess

25 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Paihia

Tess wordt als eerste rond 7 uur wakker. We leggen haar bij ons in bed en slapen nog wat verder. Rond acht uur komt ook Lotte bij ons boven in het bed. Na gezellig nog wat gekletst te hebben staan we rond half negen op. We blijven ook vandaag nog op deze campground, dus we hebben geen haast. Lotte heeft vandaag een nieuw vriendinnetje gevonden op de campground, Charlotte, met wie ze veel in en om de playground speelt. Tweede helft van de ochtend gaan we nog even naar Paihia om de laatste boodschappen in Nieuw-Zeeland te doen (brood, wijn, chips en een Dora-tandenborstel!). Ook drinken we nog wat (bij 35 gr Zuid) en trakteren we Lotte (en dan ook maar onszelf :-)) op een groot ijsje.

Het is inmiddels te laat om nog te gaan wandelen, want we moeten vanmiddag ook gaan inpakken en de camper een beetje schoonmaken. Na het eten gaat Lotte de rest van de middag met Charlotte spelen, afwisselend in de playground, bij hun tent of bij onze camper.
Mijke moet helaas (net als gisteren) vooral Tess vasthouden, want die heeft wederom een off-day. Patrick is dus manager en uitvoerder voor wat betreft het inpakken en schoonmaken. Het is wel weer zonnig, maar niet zo lekker als gisteren.

Balen om bijna alleen maar bezig te zijn met opruimen en schoonmaken; het definitieve bewijs dat de vakantie hier in Nieuw-Zeeland er bijna op zit. Morgenochtend rijden we naar Auckland, waar we volgens planning aan het begin van de middag aankomen. Dan leveren we de camper in en worden we naar het vliegveld gebracht. Om 20.15 uur vertrekt ons vliegtuig dan naar Vancouver. In Vancouver komen we op dezelfde dag (26 januari) aan, rond kwart over twaalf 's middags. Hopelijk doen de meiden het weer net zo goed als op de heenreis.

• 25 Januari 2011 - 11:52

Jopie EnTheo:

Een hele fijne en goede reis naar Vancouver en daar nog een paar prettige dagen.
    Groetjes Jopie en Theo

• 25 Januari 2011 - 13:17

Anneloes:

Als je de prachtige foto´ bekijkt met bijv. Tess op de buik bij Patrick dan kan ik me goed voorstellen dat het voor Patrick al een hele klus is ,want wat is Tess groot geworden zeg.
    En wat is Lotte een stoere meid,kajakken met haar papa!
    Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie balen dat het nu zo goed als voorbij is .helaas
    Eerst nog een paar dagen in Vancouver dus daar nog maar van genieten.
    Een goede reis wensen we jullie en ik hoop dat het net zo voorspoedig zal gaan met de kinderen als de heenreis.
    kus,Anneloes en George

• 25 Januari 2011 - 14:44

Bregje:

Hoi!
    Wat jammer voor jullie dat het einde van het avontuur in zicht komt! Net even de laatste foto's en verhalen bekeken en dat zag er allemaal weer erg leuk uit! Beide dames zijn echt groot geworden in de laatste maanden en kunnen nu dus ook echt al samen spelen met de bal. Leuk hoor.
    Wij wensen jullie een hele fijne reis!!!

xxx Bastiaan, Bregje, Sophie & Olaf

p.s. Lotte: al je vriendjes en vriendinnetjes vinden het leuk dat jij weer op de Koekoek komt spelen! En Sophie ook, met haar grote nicht in één groep.

• 25 Januari 2011 - 21:14

PiNaEmHi:

Hi daar,

Kan me voorstellen dat jullie met tegenzin inpakken. Wat is het voorbij gevlogen zeg... Goede reis en tot binnenkort! Dan mogen jullie ons lastig vallen met al jullie foto's, verhalen en ervaringen!

Groetjes, Pieter, Nathalie, Emma & Hidde