Voorpret - Reisverslag uit Best, Nederland van Mijke, Patrick Lotte & Tess Aerts - WaarBenJij.nu Voorpret - Reisverslag uit Best, Nederland van Mijke, Patrick Lotte & Tess Aerts - WaarBenJij.nu

Voorpret

Door: Patrick

Blijf op de hoogte en volg Mijke, Patrick Lotte & Tess

01 Augustus 2008 | Nederland, Best

Zo, nog ruim een week en dan vertrekken we! Natuurlijk zijn de voorbereidingen al veel eerder gestart, metname de aanschaf van allerlei nuttige en noodzakelijke voorwerpen, zoals bergschoenen (voor zowel Mijke als Patrick, oude waren versleten), een goede rugdrager om Lotte mee te kunnen sjouwen op de rug van Patrick, maar ook nieuwe koffers en een buggy. De wandelwagen is wel heel fijn, maar minder handig in het vliegtuig en de camper straks in Canada.

De laatste dagen zijn we geregeld samen 's avonds als Lotte op bed ligt aan het puzzelen hoe we gaan rijden en waar we ongeveer denken te gaan overnachten. We willen in elk geval de ferry (van Vancouver Island naar Vancouver) voor de laatste dag van onze vakantie al vast boeken en we hebben inmiddels ook een overnachting gereserveerd op een Campground in het Pacific Rim.

Gisteren ook het telefoontje gehad dat de reispapieren binnen zijn, dus ook dat loopt gesmeerd. De voorpret is in volle gang! Nog 10 nachtjes en we gaan!

• 01 Augustus 2008 - 11:07

Mijke:

Helemaal waar! Ik kan niet wachten om te gaan!Wel mogen ze het weer nog een beetje opplussen en ook de aardbevingen hoeft voor mij niet zo nodig, er zijn genoeg andere attracties ;-)

• 10 Augustus 2008 - 17:42

Daan & Petra & Sara :

vanuit de Grashill wensen we jullie heeeel fijne vakantie toe en we zijn benieuwd naar jullie verhalen. :-)