Nog twee dagen..... - Reisverslag uit Best, Nederland van Mijke, Patrick Lotte & Tess Aerts - WaarBenJij.nu Nog twee dagen..... - Reisverslag uit Best, Nederland van Mijke, Patrick Lotte & Tess Aerts - WaarBenJij.nu

Nog twee dagen.....

Door: Patrick

Blijf op de hoogte en volg Mijke, Patrick Lotte & Tess

09 Augustus 2008 | Nederland, Best

Zo, nog twee dagen en dan vliegen we. Gisteren allebei onze laatste werkdag gehad en nu een maand vrij! Erg fijn dat we maandagmiddag vliegen, dan kunnen we nu de laatste aankopen doen (zonnebrillen voor Mijke & Lotte, extra zwemluiers etc.) en op ons gemak alles in de koffers zien te krijgen.

Gisteren ook nog gespeurd naar info op internet naar de mogelijkheden om de rugdrager mee het vliegtuig in te nemen als handbagage ipv de buggy, maar dat doen we toch maar niet. Hij is eigenlijk te groot voor de handbagage en we willen niet het risico lopen dat hij dan onverpakt alsnog het ruim in gaat. Dus, toch de buggy mee als handbagage en de rugdrager laten we sealen op schiphol en gaat als "gewone" bagage mee.

Ook het weer lijkt goed te worden. Vorige week was het erg lekker, maar de laatste dagen is het wat minder. Gelukkig zien de verwachtingen er goed uit. We hebben het weerbericht van Vancouver op de google pagina gezet, zie foto (als dat lukt).

Het volgende bericht komt waarschijnlijk vanuit Vancouver!

• 11 Augustus 2008 - 14:35

Sandra Hendriks:

Hallo Patrick, Mijke en Lotte! Als jullie dit lezen zijn jullie al in Canada! Heel erg veel plezier daar en we zullen jullie berichten, vanuit een regenachtig Nederland, uiteraard graag lezen! Veel groetjes Sandra

• 11 Augustus 2008 - 15:58

Theo En Jopie:

Hoi,nadat we jullie uitgezwaaid hadden zijn we weer terug naar Best gereden, dat ging "best" hoor!!!En om 17.00 uur waren we weer thuis, dus geen file gehad, jullie hopelijk ook niet in de lucht!groetjes, dikke kus, theo en jopie.

• 11 Augustus 2008 - 17:52

Sandra En Sander:

Hallo,

als jullie dit lezen hebben jullie de reis er al op zitten. We hopen dat deze goed gegaan is en dat Lotte het niet te lang vond duren. Vanuit Nederland wensen wij jullie een hele fijne vakantie toe. Van de week zullen we jullie ervaringen met plezier lezen. Volgende week genieten wij zelf van onze vakantie.
    liefs, sander, sandra luca en bram

• 12 Augustus 2008 - 09:04

Anneloes:

hoi lieverds,
    het is nu dinsdagmorgen 11 uur.jullie zijn nu op jullie bestemming en ik hoop voor jullie dat alles tot nu toe goed verlopen is.heel veel plezier en geniet van alles wat je daar tegenkomt.kus van oma anneloes

• 12 Augustus 2008 - 10:05

Esther: