3/1 Spencerville - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Mijke, Patrick Lotte & Tess Aerts - WaarBenJij.nu 3/1 Spencerville - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Mijke, Patrick Lotte & Tess Aerts - WaarBenJij.nu

3/1 Spencerville

Door: Patrick

Blijf op de hoogte en volg Mijke, Patrick Lotte & Tess

03 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

Mooi weer! We blijven dus nog een dag. Helaas kunnen we niet op onze plaats blijven staan, die is al toegezegd aan een ander, dus verhuizen we een paar honderd meter naar een nog grotere plaats! We doen het rustig aan, gezien de 31 graden die het vandaag wordt. Maar wel werken we even de was bij. Lotte speelt 's ochtends met Jelle en mag samen met zijn ouders en zusjes op een go-kart rijden. Ook rijden ze nog samen lange tijd rond in het treintje dat over de camping rijdt. Wij zitten lekker voor de camper en Tess ligt te loungen op een kleed. Wel moeten we regelmatig opstaan om de dennenaalden en grassprieten uit haar vuistjes te halen, want ze rolt steeds heel snel van het midden naar de randen van het kleed. Ook vandaag zit ze weer af en toe even kort zelf. 's Avonds eten we pancakes, die er bij Lotte erg goed in gaan. Tess eet lekker een hapje bloemkool/aardappel. Hierna mag Lotte nog even spelen met Jelle en moet er afscheid genomen worden. De ouders van Jelle geven ons nog hun adres in Wellington en als we willen mogen we langskomen en kunnen we in hun achtertuin overnachten. Echt super gastvrij!

• 09 Januari 2011 - 09:07

Theo En Jopie:

Hoi daar allemaal aan de andere kant van de wereld,

Het is hier zondagochtend en ik op mijn gemak jullie laatste verslagen nogeens te lezen, wat fijn dat Lotte regelmatig een speelmaatje tegenkomt waar het zo goed mee klikt.
    En Tess wordt nu al lekker "ondernemend", zo leuk om dat allemaal te lezen,
    groetjes, Jopie