19/08/08: Eindelijk weer internet! - Reisverslag uit Banff, Canada van Mijke, Patrick Lotte & Tess Aerts - WaarBenJij.nu 19/08/08: Eindelijk weer internet! - Reisverslag uit Banff, Canada van Mijke, Patrick Lotte & Tess Aerts - WaarBenJij.nu

19/08/08: Eindelijk weer internet!

Door: Mijke & Patrick

Blijf op de hoogte en volg Mijke, Patrick Lotte & Tess

20 Augustus 2008 | Canada, Banff

Het verslag van gister (en vandaag natuurlijk) moeten we nog maken, maar nu we eindelijk weer een internetverbinding hebben kunnen oppikken eerst maar even snel de verslagen van de afgelopen dagen geupload!

• 20 Augustus 2008 - 12:30

Sara:

Hallo Lotte & Oom Patrick & Tante Mijke,
    Mama heeft me vandaag jullie berichten voorgelezen - echt leuk!
    ben al benieuwd op de volgende verhalen :-)
    xxx Sara

• 20 Augustus 2008 - 19:11

Anneloes:

wat is het fijn om weer iets van jullie te horen.gelukkig is patrick weer opgeknapt,want ik maak wel uit jullie verslag op dat hij echt heel ziek is geweest.jammer van zijn mooie bril maar daar is gelukkig een verzekering voor.leuk is het ook om te lezen dat lotte het zo goed naar de zin heeft.wij wensen jullie nog hele mooie dagen met alles wat daar bij hoort en wij blijven graag op de hoogte.heel veel groetjes en dikke kussen van (opa)george en(oma)anneloes

• 21 Augustus 2008 - 20:51

Theo En Jopie:

Fijn dat jullie weer contact kunnen maken, we keken uit naar nieuws! kus, opa Theo en oma Jopie