Foto's tot en met dag 8 geplaatst - Reisverslag uit Whistler, Canada van Mijke, Patrick Lotte & Tess Aerts - WaarBenJij.nu Foto's tot en met dag 8 geplaatst - Reisverslag uit Whistler, Canada van Mijke, Patrick Lotte & Tess Aerts - WaarBenJij.nu

Foto's tot en met dag 8 geplaatst

Door: Patrick

Blijf op de hoogte en volg Mijke, Patrick Lotte & Tess

27 Augustus 2008 | Canada, Whistler

Hallo,

Heb vanavond een aantal foto's van de eerste 8 reisdagen geplaatst. Kost veel tijd, dus ik hoop dat we binnenkort nog een keer een campground hebben met wi-fi.

• 27 Augustus 2008 - 18:51

Sandra:

Mooie foto's zeg! En Lotte heeft het zo te zien wel naar haar zin. Gelukkig dat met Lotte haar neus alles goed is.
    Heel veel plezier verder.

Veel groetjes Joost, Sandra, Annemijn en Marit

• 27 Augustus 2008 - 19:19

Tineke En Peter:

Hoi daar allemaal. Na de foto,s gezien te hebben denken we wel dat jullie goed genoten hebben.Nog een goede afsluiting van jullie vakantie en een goede terugreis.
    Groetjes P&T Breda

• 27 Augustus 2008 - 19:38

Anneloes En George:

hoi,
    wat een mooie foto's.jullie hebben het goed naar de zin zo te zien en lotte zal moeten afkicken als ze weer thuis is.geniet nog van de laatste week en tot snel.kus,(opa)george en (oma)anneloes

• 27 Augustus 2008 - 19:46

Nathalie:

Hai daar,
    Wat leuk om jullie verslagjes te lezen en de foto's te zien. Fijn dat het lekker gaat met Lotte en dat Patrick zijn zonnesteek te boven is. Geniet nog even lekker verder!

Groetjes, Pieter, Nathalie en Emma

• 28 Augustus 2008 - 09:17

Dietske:

Zit helemaal weg te dromen bij die plaatsjes. Echt schitterend!!!! Nog lang niet van plan om naar huis te komen zeker, want het ziet er ook allemaal zo gezellig uit. Had eigenlijk best mee kunnen gaan; genoeg ruimte in die camper (-;! Veel plezier nog en tot de volgende keer weer...

Groeten, Dietske

• 29 Augustus 2008 - 03:14

Max, Marion, Daan & :

G'day,Patrick, Mijke en Lotte,

Wat leuk dat je ons jullie weblogadres hebt gegeven. Kunnen wij vauit Australië jullie mooi reis volgen en Lotte wat ben jij al groot geworden zeg.

Wij hebben ook een nieuw weblogadres, ik dacht dat jullie dat al hadden want waarbenjij gebruik ik niet meer. ons nieuwe weblogadres is vanlieshoutdownunder.web-log.nl daar staan de meest recente foto's op.

Maar wij zijn inmiddels weer verhuisd we zijn nu 1400 km naar het noorden verhuisd naar Townsville, inderdaad Max zijn geboorteplaats hij is dus naar 44 jaar weer thuis.

Max is hier zijn eigen bedrijf gestart een grootformaat printbedrijf dus zijn droom is nu echt uitgekomen.

We blijven jullie mooie reisverhalen volgen en wie weet de volgende reis..... Australië???

Jullie zijn hier altijd van harte welkom.

Heel veel lieve groetjes van jullie oude buren uit Best.

• 29 Augustus 2008 - 12:23

Jolanda:

Net even de verslagen gelezen en natuurlijk de foto's bekeken.
    Echt supermooi zeg.
    Geniet nog van de vakantie.

Groetjes,
    Jolanda