Dag 16, 26/08/2008: Wells Gray PP – Whistler - Reisverslag uit Whistler, Canada van Mijke, Patrick Lotte & Tess Aerts - WaarBenJij.nu Dag 16, 26/08/2008: Wells Gray PP – Whistler - Reisverslag uit Whistler, Canada van Mijke, Patrick Lotte & Tess Aerts - WaarBenJij.nu

Dag 16, 26/08/2008: Wells Gray PP – Whistler

Door: Patrick

Blijf op de hoogte en volg Mijke, Patrick Lotte & Tess

27 Augustus 2008 | Canada, Whistler

Vandaag hebben we een lange reisdag voor de boeg. We weten niet of we het gaan halen, maar we vertrekken richting Whistler, waar in 2010 de Olympische Winterspelen gehouden zullen worden. Om acht uur zijn we klaar met het ontbijt en rijden we naar de voorziening voor water en de riooltank. Daar komen we weer die aardige Duitsers tegen, die gisteren nog een foto van ons 3-en hebben gemaakt. We hebben gisterenmiddag zo ongeveer dezelfde trip gemaakt, maar de vrouwtjes beer met haar twee jongen die zij gezien hebben, hebben wij dus gemist.

De eerste 70 kilometer schieten niet op, we moeten weer over die onverharde zandweg die vervolgens over gaat in een ontzettend hobbelige asfaltweg tot we weer in Clearwater zijn. Hier tanken we nog even en laten we de propaantank bijvullen. Zo’n 130 dollar armer vertrekken we richting het plaatsje Clinton.

Onderweg hebben we een mooie route, maar het zin gewoon veel kilometers. Lotte doet het erg goed en speelt lekker met haar speelgoed in haar autostoeltje.

Om vijf uur komen we aan in Whistler, we vinden een plekje om de Riverside RV Campground. Je kunt merken dat ze begrepen hebben dat hier de olympics naar toe komen. Gisteren betaalde we nog 15 dollar voor een overnachting, hier in Whistler maar liefst 57,50.

Wel hebben we nu op deze campground de beschikking over internet, dus kunnen we zo meteen dit bericht plaatsen en ook nog wat foto’s van de afgelopen dagen aan jullie showen.

Morgen willen we het nodige hier inde omgeving inclusief het stadje zelf gaan bekijken, maar we weten nog niet zeker of we hier nog een nacht blijven. We willen ook nog genoeg tijd hebben straks op Vancouver Island, we beslissen morgen wat we doen.

• 27 Augustus 2008 - 08:01

Petra:

Hoi,
    Heb jullie foto's bekijken. Echt een geweldig mooi land!! En zo te zien en te lezen genieten jullie er ook van. :-)
    groetjes Petra

• 27 Augustus 2008 - 18:24

Jopie:

Prachtige foto's , we hebben er van genoten,bedankt, wat een prachtige reis maken jullie!! knuffels, groetjes ook van ( opa) Theo

• 28 Augustus 2008 - 17:01

Caroline:

hallo patrick, mijke en lotte,
    ik heb zojuist even jullie foto's bekeken. het ziet er allemaal erg tof uit. leuk campertje! passen jullie er wel in? geniet nog lekker van jullie reis en tot binnenkort.
    caroline